Petite Marguerite torna a sortir de parranda! Fermalls, anells, penjolls i molt més!

M’encanta remenar pels encants i ja fa un temps vaig trobar una col.lecció de llibres de la “Colección Pimpinela” d’edicions de 1953. Les portades són fantàstiques i a les contraportades hi ha retrats de fotografies colorejades dels grans artistes de l’època. Era massa llaminer per no fer-ne alguna cosa, aquí en teniu una col.lecció de fermalls.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

M’encanten les caixes antigues, i les busco per tot arreu, quan vaig comprar aquesta estava tota plena de…botons!!! vaig pensar que quedarien magnífics encastats en resina de polièster per fer-ne anells 🙂

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Imatge

Ja sabeu que m’encanta dibuixar, aquest era un dibuix sobre les fades del segle XX i s’hi podia llegir “En estos tiempos extraños las hadas estan un poco perdidas…”

Imatge

Un dibuix per un exercici de música flamenca de quan estudiava disseny gràfic 🙂

Imatge

Aquest dia vaig sortir a passejar pel centre de Barcelona i tot era ple de música, no me’n vaig poder estar…

Imatge

Què puc dir, una sèrie de dibuixos sobre la Laieta, la meva nena guapa.

Imatge

Un dibuixet per l’Anna, un dia que estava trista. Titimu Vile.Imatge

Aquesta és la portada del llibre amb el que va aprendre a llegir el meu avi Pepet…records avi.
Es titulava “Guía epistolar ó Manuscrito para niños” de Narciso Masvidal i Puig. Edició de 1913!
Hi ha diferents tipus de lletra manuscrita i la tipografia no té preu, un dia d’aquest l’escanejaré per penjarla!

Imatge

Totes les pedretes que faig servir pels penjolls les trec d’una caixa de galetes que vaig comprar a Roma plena de boletes de vidres de colors que vaig comprar al Marroc. Sempre porto cosetes dels meus viatges, els meus ulls sempre rebusquen per tot arreu alló que pugui per servir pels meus penjolls, dibuixets…

Imatge

D’aquí a uns dies més!

Petite Marguerite.

2 pensaments sobre “Petite Marguerite torna a sortir de parranda! Fermalls, anells, penjolls i molt més!

  1. gràcies!
    l’anell de botons ha triunfat molt! la veritat que no m’ho esperava, va ser fruit quasi d’un error, i mirà!

    🙂

    rosa

Deixa un comentari